گیگابایت کارت های گرافیکی سری Radeon HD 6800 را معرفی کرد، اولین کارت های گرافیکی با صدای سه بعدی
برای تجربه گیم پلی روان و هیجان انگیز با سیستم خنک کننده WINDFORCE 2X و فناوری AMD HD3D آماده شوید.
Oct 22, 2010

GIGABYTE GV-R687D5-1GD-B

GIGABYTE GV-R685D5-1GD

تایپه، تایوان, 22 اکتبر nd, 2010 – گیگابایت، یکی از سازندگان برتر مادربرد و کارت گرافیکی، امروز مفتخر است جدیدترین کارت های گرافیکی سطح بالای خود را معرفی کند. کارت های گرافیکی GV-R687D5-1GD-B و GV-R685D5-1GD گیگابایت بر پایه جدیدترین پردازنده های گرافیکی Radeon HD 6800 شرکت AMD ساخته شده اند و از فناوری 40 نانومتری و حافظه پیشرفته GDDR5 استفاده می کنند. این پردازنده های جدید فن آوری مناسبی برای میزبانی از ویژگی های جدید هستند، مثل طراحی خنک کننده WINDFORCE 2X گیگابایت (فقط در مدل GV-R685D5-1GD)، پشتیبانی کامل از Microsoft DirectX 11، فن آوری Eyefinity شرکت AMD، فن آوری پردازش موازی شتاب داده شده (APP) و فناوری ATI HD3D. این پردازنده یک تجربه هیجان انگیز و بدون مشکلات کارایی و با بهترین کیفیت تصویری را برای جدیدترین بازی ها، برنامه های سنگین و کاربران حرفه ای تضمین می کند.

WINDFORCETM – جدیدترین سیستم خنک کننده گیگابایت

گیگابایت WINDFORCE را معرفی می کند، جدید ترین فن آوری خنک کننده خود که کارت های گرافیک گیگابایت را از دیگر کارت های موجود در بازار متمایز می کند. گیگابایت می داند که فن برای کارت های گرافیکی بسیار مهم است و به همین دلیل تنها فن های با بهترین کیفیت برای WINDFORCE انتخاب می شوند. برای انتخاب شدن برای WINDFORCE، سیستم خنک کننده باید مجهز به باله مایل ضد اختلالات هوایی، فن PWM کم صدا و لوله گرمایی تمام مسی باشد. باله های مایل باعث می شوند که دمای اضافه و اختلالات هوایی تولید نشود. بسته به جهت قرارگیری باله ها، 3 نوع طراحی برای باله های متمایل وجود دارد: مایل به صورت موازی، مایل به صورت متقارن و مایل به صورت سه بعدی. هر کدام از موارد بالا باعث می شوند هوا به خوبی در اطراف کارت گرافیکی به جریان بیافتند تا گرما به صورت موثر از درون هسته پردازنده پراکنده بشود.

WINDFORCE™ 2X: سیستم خنک کننده ضد اختلال هوایی

GV-R685D5-1GD is کارت گرافیکی GV-R685D5-1GD مجهز به سیستم خنک کننده WINDFORCE 2X است. طراحی مخصوص با دو فن مایل که مقدار اختلال هوایی بین دو فن را به حداقل می رساند و پخش هوای گرم زیر محیط پوشش داده شده توسط هر فن را بهبود می یابد. با طراحی منحسر به فرد، WINDFORCETM 2X حتی کانال های هوای بر روی سیستم خنک کننده کارت گرافیکی را بزرگتر می کند و یک سیستم گردش گرما موثرتر را در کیس ایجاد می کند. این طراحی مخصوص به پرداکنده شدن سریع تر گرمای پردازنده گرافیکی کمک می کند. در ضمن، WINDFORCE 2x مجهز به دو لوله مسی است تا سرعت پراکنده شدن گرما را افزایش بدهد.

فن آوری Eyefinity

کارت های گرافیکی GV-R687D5-1GD-B و GV-R685D5-1GD گیگابایت از نسل دوم فن آوری DirectX شرکت AMD بهره می برند، که تصاویر غنی و واقع گرایانه و تجربه ی HD در بازی ها را ارائه می کند. با داشتن یک گیگابایت حافظه گرافیکی سریع، کارت های گرافیکی GV-R687D5-1GD-B و GV-R685D5-1GD گیگابایت دوبرابر میزان داده به ازای هر پین نسبت به حافظه های DDR3 با همان سرعت کلاک را ارائه می کنند. با بهره بردن از فن آوری AMD Eyefinity، بازیکنان می توانند از چندین صفحه نمایش به صورت همزمان استفاده کنند تا بهترین درجه از سرگرمی و بیشترین کارایی از یک کارت گرافیکی را داشته باشند.  

فن آوری APP

در ضمن، با استفاده از فن آوری پردازش موازی شتاب داده شده (APP)، کاربران می توانند به راحتی از قدرت پردازش موازی پردازنده گرافیکی برای فیزیک، هوش مصنوعی، محاسبات جریانی و محاسبات ردیابی اشعات نوری استفاده کنند، تا بتوانند کارهای سنگین مثل کدگذاری فایل های تصویری را با سرعت بالا انجام دهند. علاوه بر کیفیت بهتر در پخش ویدئوهای با فرمت DivX و DivX Plus HD، کارت های گرافیکی سری 6800 گیگابایت باعث می شوند در برنامه هایی مثل Microsoft Office 2010، Internet Explorer 9 و Mozilla Firefox 4 کارایی بهتری داشته باشید.

فن آوری ATI HD3D

برای فراهم کردن یک گزینه با کارایی مناسب برای تمام گیمرهای حرفه ای، کارت های گرافیکی GV-R685D5-1GD و GV-R687D5-1GD-B گیگابایت اولین کارت هایی هستند که از تمام امکانات Microsoft DirectX 11 برای تولید تصاویر خیره کننده سه بعدی استفاده می کنند. بازیکنان می توانند با استفاده از فن آوری AMD HD3D بازی های مورد علاقه خود را با صدای استریو کاملا ً سه بعدی تجربه کنند. این فن آوری در ضمن از تصاویر سه بعدی برای صفحه های نمایش 3D، بازی های رایانه ای و Blu-ray پشتیبانی می کند. با وارد شدن به مرحله ای جدید از واقعیت گرایی سه بعدی، بازیکنان می توانند با کارت های گرافیکی GV-R6800 از رقیبان پیشی بگیرند..

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به GV-R687D5-1GD-B و GV-R685D5-1GD گیگابایت، لطفا ً به بخش کارت های گرافیکی سایت گیگابایت به آدرس زیر مراجعه کنید:

For more details of GIGABYTE GV-R687D5-1GD-B and GV-R685D5-1GD, please visit the GIGABYTE VGA website at: http://www.gigabyte.com/products/main.aspx?s=43

Facebook: http://www.facebook.com/pages/GIGABYTE-VGA/138376338834?ref=nf

Twitter: http://twitter.com/GIGABYTE_VGA

{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}