گیگابایت فن آوری انحصاری Ultra Durable VGA خود را به کارت های گرافیک سری Geforce GTX 465 آورد

مصرف بهینه انرژی، طول عمر زیاد و کارایی و سرعت بالا

Jun 15, 2010
گیگابایت، شرکت پیشرو در عرصه ساخت و عرضه مادربرد و کارت گرافیک در جهان، کارت گرافیکی جدیدی با نام GV-N465UD-1GI را معرفی کرد که برای اولین بار فن آوری انحصاری Ultra Durable VGA و سیستم خنک کننده دوگانه بدون تداخل و نویز Inclined Dual Fan را در دل خود دارد. به مدد معماری نسل جدید انویدیا با نام Fermi و بهره گیری از حافظه های GDDR5، کارت گرافیک GV-N465UD-1GI، گزینه ای فوق العاده برای بازی های رایانه ای و تجربه سرگرمی های ویدئویی است. بعلاوه GV-N465UD-1GI از مجموعه ای بی نظیر از فن آوری های جدید مانند DirectX 11، nVIDIA CUDA، Physx و 3D Vision بهره می برد که تجربه ای گرافیکی فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.



پیشرو در استفاده از قطعات با کیفیت
GV-N465UD-1GI از تراشه های جدید GF100 انویدیا با معماری Fermi و حافظه های گرافیکی GDDR5 بهره می برد. همچنین این کرات ار فن آوری انحصاری Ultra Durable VGA گیگابایت بهره می برد که توانایی و امکانات بیشر اورکلاکینگ، حرارت کاری کمتر و مصرف بهینه تر انرژی را به همراه دارد. در این فن آوری برای ساخت کارت گرافیک از لایه های PBC دو اونس مس، خازن های حالت جامد ژاپنی با طول عمر بالا، چوک های هسته فریت، ماسفت هایی با مقاومت پایین و حافظه ای گرافیکی درجه یک سامسونگ و Hynix استفاده شده است. این محصول که با فن اوری های پیشرو ساخته شده است آماده پاسخگویی به تمام نیازی های کاربران علاقه مند به بازی های رایانه ای می باشد.



سیستم خنک کننده دوگانه ضد تداخل و نویز
طراحی دوگانه فن که از دو فن برای خنک کردن سطح کارت گرافیک بهره می برد، فرآیند خنک سازی را تا دو برابر بهبود بخشیده است و صدای تولیدی شده را تا حد امکان کم کرده است. همچنین طراحی دورانی سیستم خنک کننده باعث شده است تا از تداخل هوای گرم دفع شده توسط فن ها جلو گیری شود و حرارات زیر هر فن بدون تداخل با فن دیگر، از سطح برد دور شود. با بهره از چهار لوله مسی حامل حرارت، این سیستم خنک کننده دو گانه ضد تداخل، کارایی بیشتر و بهتر را نسبت به هر سیستم خنک کننده دوگانه دیگری داراست.

GV-N465UD-1GI با بهره مندی از جدید ترین معماری تراشه های انویدیا، توان پردازش محاسبات فیزیکی جهت پشتیبانی از قابلیت Tessellation مبدل DirectX 11 را داراست. این فن اوری انقلابی امکان به نمایش درآوردن بازی های رایانه ای با شخصیت ها و جزئیات واقعی را فراهم می کند. همچنین امکان رندر تصاویر با فیلتر anti-aliasing تا میزان 32X، لبه های اجسام سه بعدی را تا بالاترین حد ممکن صیقل داده وکیفیت غیر قابل رقابت را به نمایش می گذارد. امکان بسیار جالب 3D Vision Surround انویدیا نیز به کاربران اجازه می دهد که با بهره گیری از پیکره بندی SLI، تصاویر خود را در سه مانیتور تا دقت هایی بالا عریض کنند. همچنین فن آوری های CUDA و Physx انویدیا به علاقه مندان بازی های رایانه ای فرصت می دهد تا به تعامل با محیط هایی بسیار واقعی و باورپذیر بپردازند.

For more details of GIGABYTE GV-N465UD-1GI, please visit the GIGABYTE VGA website:
http://www.gigabyte.com/products/main.aspx?s=43





{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}