گیگابایت از پردازنده گرافیکی نسل جدید خود (سری Radeon 5450 ) پرده برداری کرد

تجربه ای نو و متفاوت از سرگرمی های خانگی با Directx 11 و Windows 7

Feb 09, 2010
تایپه - تایوان، 8 فوریه 2010– شرکت گیگابایت پیشرو در تولید مادربورد و کارت های گرافیک، چندی پیش آخرین محصول از سری کارت های گرافیک قوی با قیمت مناسب خود را عرضه کرد. GV-R545SC-1GI and GV-R545OC-512I بر اساس تراشه های گرافیکی پر طرفدار HD 5450 شرکت ATI ساخته شده اند با به کارگیری معماری برخوردار از حافظه DDR3 بهترین کاربری در سطح کارت های میانی را برای شما به ارمغان می آورد. سرعت کلاک بالا و مصرف برق متناسب با نیاز سیستم از دیگر ویژگی های این کارت ها می باشند که یک نیاز آتی و حیاتی برای تمام رایانه ها به شمار می آید. GV-R545SC-1GI and GV-R545OC-512I طراحی شده اند تا کاربران بتوانند سرگرمی های خانگی را در غالب تصاویر HD و با کیفیت بسیار بالا و با قیمت مناسب تجربه کنند و محتویات دیسک های Blu ray یا HD DVD را آن طور که واقعا هستند مشاهده کنند.یک تجربه متحیر کننده از سرگرمی های خانگی را با Directx 11 و Windows 7 تجربه کنید.


GV-R545SC-1GI and GV-R545OC-512I کارآیی بسیار بالا و مصرف بسیار پایین را به طور همزمان در غالب یک محصول به شما هدیه می کند. این دو مدل کارت گرافیکی حتی در زمان اوج پردازش بیش از 20 وات برق مصرف نمی کنند و برای کاربرانی که معمولا رایانه های شخصی خود را شخصا و به صورت قطعه به قطعه خریداری و سر هم می کنند یک انتخاب کاملا ایده آل هستند.از دیگر ویژگی های این کارت ها پشتیبانی از فن آوری هایی نظیر crossfireX ، stream ، directx 11 ، pci express 2.1 و UVD 2می باشد. سری کارت های GV-R5000 مجهز به فن آوری ultra durable 2.0 و درگاه native hdmi برای نمایش عالی تصاویر بازی ها و دیسک های Blu ray می باشند.

با بهره گیری از فن آوری Stream تمام کاربران می توانند به راحتی از قدرت عظیم پردازش موازی کارت های گرافیک ATI برای پردازش فوق سریع فیزیک بازی ها ، هوش مصنوعی ، پردازش stream و محاسبات raytracing و همچنین تبدیل فرمت های تصویری با سرعت بسیار بالا استفاده کنند.



در طراحی GV-R545SC-1GI از فن آوری منحصر به فرد Screen cooling برای خنک کردن پردازنده گرافیکی کارت بدون نیاز به فن و بدون ایجاد سر و صدای نا خوشایند استفاده شده است .این سیستم در عین خنک نگه داشتن پردازنده ذره ای از توان و عمر کارت شما نخواهد کاست.



گرافیک های باورنکردنی و تجربه ای اعجاب انگیز از تصاویر
سری کارت های 5450 گیگابایت مجهز به درگاه HDMI با دو کانال 48 Khz استریو یا 7.1 ac3 به شما امکان می دهد تا به صورت پلاگ اند پلی از صدای با کیفیت لذت ببرید. با به کارگیری کامل قدرت Blu ray و با بهره گیری از ویژگی dual stream ، picture in picture و وضوح فوق بالا ، کارت های گرافیک سری GV-R5450 انتخاب نهایی کاربران سینماهای خانگی به شمار می آیند. همچنین پشتیبانی از direct x 11 و windows 7 و Shader Model 5.0 به شما تجربه ای نو را از جلوه های بصری بازی های رایانه ای هدیه می دهد.



فن آوری Ultra durable 2
با استفاده از فن آوری تصویری Avivo HD و پشتیبانی کامل از Ultra durable 2 برای رمز گشایی محتوای دیجیتال تصویرها برای همه رزولوشن ها تا سقف 1080p ، کارت های UD2 گیگابایت سیستم خنک کننده فوق العاده ، کمترین مصرف انرژی و در نهایت بالاترین عمر قطعه را به شما هدیه خواهد کرد.ماسفت هایی با RDS پایین مصرف انرژی را تا حد زیادی پایین می آورند و در نتیجه دمای پردازنده نیز به همین ترتیب پایین خواهد آمد . چوکهایی با هسته فریت نیز با برتری غیر قابل مقایسه با چوک های هسته آهنی انرژی را مدت زمان بسیار بیشتری در خود نگه می دارند و بسیار پایدار تر و قابل اطمینان تر از دیگر چوک های به کار رفته در کارت های موجود در بازار هستند .


برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
/products/main.aspx?s=43
{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}