گیگابایت سری کارت های گرافیک NVIDIA® GeForceTM GT240 خود را با کیفیت صدای بسیار بالا عرضه کرد

تجربه ای جدید از صدای رایانه های شخصی با رابط طلایی HDMI برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای

Nov 17, 2009
تایپه تایوان 17 نوامبر 2009 –
گیگابایت پیشرو در ساخت و طراحی مادربردها و کارت های گرافیک امروز آخرین محصولات سری GT 240 خود یعنی GV-N240D5-512I & GV-N240D3-1GI را عرضه کرد.با استفاده از پردازش 40 نانومتری GV-N240D5-512I & GV-N240D3-1GI کارآیی بالاتر را همراه با مصرف کمتر در اختیار شما می گذارند. حتی در هنگام اورکلاکینگ های سخت و طولانی دمای پردازنده های این کارت ها بالا نخواهد رفت. با به کارگیری حافظه های DDR5 کارت GV-N240D5-512I تجربه ای متفاوت و بدون افت سرعت از یک بازی کامپیوتری را به خانه شما می آورد. هر دو کارت های GV-N240D5-512I & GV-N240D3-1GI برخوردار از طراحی ویژه سیستم خنک کننده و فن های بزرگ هستند که خنکی کارت شما را تضمین می کنند.



تجربه ای رویایی از گرافیک ها و تصاویر
GV-N240D5-512I & GV-N240D3-1GI با پشتیبانی از Directx 10.1 و Shader model 4.1 به شما امکان می دهند تا از تجربه یک بازی رایانه ای با کیفیتی بسیار بالا لذت ببرید. همچنین هر دوی این کارت ها با پشتیبانی از Windows 7 یعنی جدیدترین سیستم عامل شرکت مایکروسافت امکان به کارگیری پردازنده گرافیکی را در یک فضای جدید با بهره وری بالا فراهم می آورد. با به کارگیری فن آوری های NVIDIA® CUDA™ و PhysX® بازیکنان می توانند حرکات و جلوه های بازی ها را طبیعی تر و زیباتر از قبل مشاهده کنند. برای فراهم کردن امکان تجربه سرگرمی ها در بهترین حالت ممکن ، GV-N240D5-512I & GV-N240D3-1GI به خروجی های محلی HDMI مجهز شده اند تا قادر به نمایش عمق رنگ بسیار غنی و پخش صدای فراگیر دالبی 7.1 باشند . مضافا اینکه سری کارت های GIGABYTE GV-N240 مجهز به درگاه طلایی HDMI هستند تا نیازهای HD صوتی و تصویری کاربران را در حد اعلا بر آورده سازند. GV-N240D5-512I و GV-N240D3-1GI انتخابی مناسب برای HTPC ها هستند.



Implementing Ultra Durable 2
GV-N240D3-1GI از سیستم گیگابایت استفاده می کند که دمای کارت را بسیار پایین نگه می دارد ، عمر قطعه را طولانی و مصرف برق را در این کارت پایین نگه می دارد. ماسفت های با RDS پایین که مصرف برق پایین تری دارند باعث می شوند تا پردازنده گرافیکی دمای پایین تری داشته باشد. چک هایی با هسته فریت که انرژی را مدت زمان بسیار طولانی تری ذخیره می کنند باعث می شوند تا این کارت ها بسیار پایدارتر و قابل اعتماد تر از کارت های دیگر موجود در بازار باشند که از چک های هسته آهنی بهره می برند.


برای اطلاعات بیشتر درباره این کارت ها از لینک رو به رو استفاده کنید :
/products/main.aspx?s=43



About GIGABYTE
GIGABYTE, headquartered in Taipei, Taiwan, is known as a global leading brand in the IT industry, with employees and business channels in almost every country. Founded in 1986, GIGABYTE started as a research and development team and has since taken the lead in the world's motherboard market. On top of motherboards and graphics accelerators, GIGABYTE further expanded its product portfolio to include notebook and desktop PCs, digital home entertainment appliances, networking servers, communications, mobile and handheld devices, servicing every facet of people's lives at home or business. Everyday GIGABYTE aims to “Upgrade Your Life” with the most innovative designs and impeccable quality and services. Visit www.gigabyte.com.tw for more information.



{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}