لیگ حرفه ایDota 2 گیگابایت معرفی شد
نبرد برای کسب قهرمانی آسیای جنوب شرقی آغاز شد!
Nov 21, 2013

تایپه ، تایوان ، 19 نوامبر 2013 – گیگابایت سازنده برتر سخت افزارهای مخصوص بازی ، مفتخر است که با همکاریDotaTalk لیگ حرفه ای گیگابایت(GIGABYTE Premier League) ) را برگزار می کند. مبلغ جایزه در مجموع 1500 دلار خواهد بود که 1000 دلار آن به نفر اول مسابقه و 500 دلار بقیه به نفر دوم مسابقه اعطا می شود. دور رقابت های آنلاین افراد تایید شده از تاریخ 23 الی 30 نوامبر برگزار خواهد شد.

اولین دور مسابقه برای واجدین شرایط از 23 الی 24 نوامبر از کشور مالزی و کشورهای غیر جنوب شرقی آسیا آغاز خواهد شد. پس از آن از تاریخ 25 الی 27 نوامبر کشور فیلیپین و در پایان از 28 الی 30 نوامبر واجدین شرایط کشورهای فیلیپین ، اندونزی و سایر کشورهای جنوب شرقی آسیا به رقابت خواهند پرداخت . در مجموع 8 تیم واجد شرایط در برابر 8 تیم سرشناس دعوت شده از جمله TITAN ، بهترین تیم Dota 2 مالزی و تیم Mineski از کشور فیلیپین در مسابقه اصلی که از 2 تا 15 دسامبر برگزار می شود رو در روی هم قرارخواهند گرفت . فهرست تیم های دعوت شده بزودی اعلام می شود. بعلاوه مفسر سرشناس استرالیایی Dota 2 T ، لیلی کولینز ، نیز در لیگ حرفه ای گیگابایت حضور خواهد داشت و شخصاً اجرای مسابقات قهرمانی SEA Dota 2 را به میزبانی DotaTalk برعهده خواهد داشت.

Ying Jaren Gan ، مدیر بخش توسعه بازرگانی Dotatalk ، اظهار داشت : “گیگابایت همواره حامی موسسه ما بوده و ما بسیار خرسند هستیم که مسابقات قهرمانی GIGABYTE Premier League را به همه معرفی کرده ایم. ”شما مثل همیشه شاهد هیجان انگیزترین بازی بهترین تیم های Dota 2 از آسیای جنوب شرقی خواهید بود که برای جوایز نقدی و سخت افزار مخصوص بازی گیگابایت به رقابت خواهند پرداخت. فقط در جای خود بنشینید و از نمایش لذت ببرید. ”
مسابقه اصلی به صورت آنلاین از www.dotatalk.comپخش خواهد شد.جزئیات مربوط به پخش مسابقه، اطلاعات مربوط به بلیت بازی به همراه برنامه رایگان Heaven’s Shield HUD بعنوان جایزه ، در هفته های اعلام خواهد شد. مهم تر از همه شرکت برای عموم آزاد بوده و همه می توانند شانس خود را برای کسب جوایز محصولات مخصوص بازی گیگابایت امتحان کنند. کارت گرافیک RadeonTM R9 280X گیگابایت(GV-R928XOC-3GD) ، تجهیزات جانبی مخصوص بازی ( موس مخصوص بازی Aivia Krypton Dual-chassis و صفحه کلید مخصوص بازی Aivia Osmium Mechanical) به ارزش بیش از 500 دلار در طول مسابقات ، به قید قرعه به برندگان خوش شانس اعطا خواهدشد
 

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره مسابقات قهرمانی GIGABYTE Premier League به آدرس زیر مراجعه نمایید:
http://www.dotatalk.com/tournaments/gigabyte-premier-league
برای کسب اطلاعات بیشتر در باره جوایز به سایت رسمی گیگابایت مراجعه نمایید: Facebook: http://www.facebook.com/GIGABYTE.VGA
{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}