گیگابایت کارت گرافیک Radeon™ R9 290 را روانه بازار کرد
با کارت گرافیک استثنایی مخصوص بازی لذت بازی های HD را تجربه کنید!
Nov 06, 2013
 
تایپه ، تایوان ، 6نوامبر 2013 –شرکت گیگابایت پیشرو در تولید مادربرد و کارت گرافیک، جدیدترین کارت گرافیک خود را با نام Radeon R9 290 (GV-R929D5-4GD-B) با افتخار معرفی می کند. پردازنده گرافیکیRadeon™ R9 290 به منظور قرار گرفتن در رده پیشرفته ترین کارت های گرافیک دنیا طراحی شده است و برای کارآیی و عملکرد بی نظیر خود مجهز به معماری GCN که صاحب جوایز معتبر شده است ، می باشد. با برخورداری این کارت گرافیک از فناوری های جدید مانند فناوری AMD PowerTune ، وAMD CrossFire™ هرگز نمی تواند گیمرهای حرفه ای را به استفاده از کارت های دیگر متقاعد کند. GV-R929D5-4GD-B مجهز به پردازنده گرافیکی با معماری GCN 28 نانومتری ، 4گیگابایت حافظه GDDR5 و رابط حافظه 512 بیتی می باشد. همچنین قابلیت پشتیبانی از نرم افزار GIGABYTE OC GURU II را دارا می باشد. GV-R929D5-4GD-B با کارآیی حیرت انگیز و کیفیت تصویر نفس گیر و فوق العاده، بهترین انتخاب برای آن دسته از گیمرهایی خواهد بود که بیشترین انتظار را از سیستم خود دارند.

OC GURU II مرزهای اورکلاکینگ را باز می کند

GV-R929D5-4GD-B با برخورداری از فناوری OC GURU II گیگابایت تجربه ای نامحدود برای گیمرها فراهم می سازد. بطوریکه با استفاده این نرم افزار قادر به افزایش ولتاژ هسته ، و همگام سازی برق مصرفی و دمای GPU (پردازنده گرافیکی ) خواهند بود .با استفاده از این امکانات مهم که باعث کارایی بالای سیستم می شود ، گیمرها لذت یک بازی حیرت انگیز را تجربه خواهند کرد.

فن آوری AMD Eyefinity

AMD-Eyefinity logo.png
فناوری AMD Eyefinity در اختیار شماست تا شما را از امکانات و قابلیت های بی نظیری که شایسته شماست؛ بهره مند سازد. با برخورداری از وضعیت ها و امکانات جدید مانند بازی برر وی 5 مانیتور ، فناوری AMD HD3D و bezel compensation بهترین فناوری دنیا در بازی بر روی چند صفحه نمایش به شمار می رود .

معماری GCN

AMD-GCN logo.png
معماری GCNکه برای دستیابی به عنوان " پیشرفته ترین کارت گرافیک در دنیا " طراحی شده اولین طراحی پردازنده گرافیکی 28 نانومتری در صنعت به شمار می رود. این معماری برای دستیابی به کارآیی بی نظیر در بازی از ابتدا طراحی و ساخته شده است . Graphics Core Next نیز به خاطر کارآیی پردازش و عملیات GPU ، پیشرو به شمار می رود.
                                                          
فناوری App Acceleration

فناوری APP Acceleration AMD با برخورداری از امکانات و ویژگی های پیشرفته تصویری مانند تصحیح رنگ ، تنظیم وضوح تصویر ، ثبات تصویر ویدیویی و از بین بردن نویز تصویرباعث ایجاد تصاویر ویدیویی با کیفیت بالا می شود. همچنین هنگام استفاده از چند برنامه بطور همزمان ، معماری ارتقاء یافته GCN برای سرعت بخشیدن به کارهای کامپیوتری روزمره شما مانند Adobe CS6و Corel WinZip کاملاً آماده است.
 
بازی با وضوح تصویر 4K Ultra

بازی بر روی صفحه نمایش های بزرگتر را جایگزین صفحه نمایش HD کنید. چه از مانیتور بزرگ استفاده کنید و چه از چند مانیتور HD ، تجربه ای که از بازی بدست خواهید آورد ، حیرت انگیز و خارج از تصورتان خواهد بود.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره GIGABYTE GV-R929D5-4GD-B به وب سایت رسمی گیگابایت مراجعه نمایید:
http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4821#ov
آدرس فیس بوک: https://www.facebook.com/GIGABYTE.VGA
{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}