گیگابایت نسخه اورکلاک شده کارت گرافیکی GeForce GTX 760 را منتشر کرد
سیستم خنک کننده انحصاری WINDFORCE 3x به همراه GPU Boost 2.0، سریع ترین و خنک ترین تجربه بازی را برای گیمرها به ارمغان می آورد!
Jun 26, 2013
 

تایپه، تایوان، 25 ژوئن 2013 – گیگابایت، پیشرو در تولید مادربرد و کارت گرافیک، مفتخر است نسخه اورکلاک شده کارت گرافیکی GeForce GTX 760 را منتشر کند (GV-N760OC-2GD). این کارت گرافیکی بر پایه پردازنده گرافیکی GeForce 760 GTX انویدیا ساخته شده است و شامل 1152 هسته CUDA، 2 گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR5 سریع با رابط 256 بیتی می شود. این محصول مجهز به فن آوری انحصاری WINDFORCE 3X با فن آوری ثبت شده "Triangle Cool" است. گردش هوا و خنک کنندگی قدرتمند این کارت گرافیکی باعث می شود دما و شرایط برای بهترین کارایی فراهم شود. کارت گرافیکی GV-N760OC-2GD به میزان قابل توجهی اورکلاک شده است و کلاک پردازنده به 1150 مگاهرتز رسیده است، که 10.6% بهتر از کلاک پیش فرض است. این محصول از جدیدترین فن آوری های گیمینگ مثل DirectX 11، NVIDIA PhysX و TXAA پشتیبانی می کند تا گیمرها مجهز به برترین سلاح باشند.


سیستم خنک کننده جدید WINDFORCE 3X به همراه فن آوری ثبت شده Triangle Cool، بسیار خنک تر و کم صداتر!


کارت گرافیک GV-N760OC-2GD گیگابایت مجهز به سیستم خنک کننده انحصاری WINDFORCE 3Xمی باشد. این سیستم از سه فن با زاویه مایل، لوله های خنک کننده و فن آوری ثبت شده Triangle Cool تشکیل شده است. ترکیب فن های ضد اختلالات هوایی و لوله های خنک کننده از جنس مس خالص، کمک بسیار زیادی به کاهش دمای سطح کارت و دفع هوای گرم با کمترین اختلال جریان می شود. به همراه فن آوری GPU Boost 2.0، کارت گرافیک GV-N760OC-2GD مجهز به WINDFORCE 3X می تواند در دمای پایینتر و با سرعت کمتر چرخش فن ها کار کند، که نتیجه آن تولید صدای کمتر و پایداری بیشتر در هنگام انجام بازی می باشد.

تجربیات بی نظیر اورکلاکینگ با فن آوری های OC GURU II و GPU Boost 2.0


     

با استفاده از فناوری کاملاً جدید NVIDIA، GPU BOOST 2.0، کارت گرافیکی GV-N760OC-2GD بهترین کارایی در اورکلاک را به گیمرها می دهد. با استفاده از OC GURU II انحصاری گیگابایت، گیمرها می توانند مهمترین تنظیمات مثل رصد (MONITORING)، کلاک پردازنده گرافیکی (GPU CLOCK)، کلاک حافظه (MEMORY CLOCK)، فن (FAN)، ولتاژ پردازنده گرافیکی (GPU VOLTAGE)، ولتاژ حافظه (MEMORY VOLTAGE)، OSD، پشتیبانی آنلاین (ONLINE SUPPORT) و بروز رسانی مستقیم درایور و بایوس را در این نرم افزار داشته باشند. با این رابط کاربری جدید و کارآمد، OC GURU II گیگابایت بهترین دوست شما در هنگام استفاده از GV-N760OC-2GD خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره GV-N760OC-2GD گیگابایت، لطفا به وب سایت رسمی مراجعه نمایید:
http://www.gigabyte.com/products/main.aspx?s=43
Facebook: https://www.facebook.com/GIGABYTE.VGA

{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}