گیگابایت کارت گرافیک RadeonTM HD 7990 را عرضه می کند
با استفاده از سریع ترین کارت گرافیک جهان، از کیفیت جدید و HD بازی های رایانه ای لذت ببرید!
Apr 25, 2013

 

 

تایوان، تایپه، 25 آوریل 2013 – گیگابایت، پیشرو در تولید مادربرد و کارت گرافیک، خرسند است که کارت گرافیک جدید Radeon HD 7990 (GV-R799D5-6GD-B)را معرفی کند. این محصول به منظور دستیابی به "عنوان" سریع ترین کارت گرافیک جهان طراحی شده است. GV-R799D5-6GD-Bاز معماری GCNکه جوایز معتبری نیز برده است، بهره می برد تا کارایی دیدنی در بازی ها و مصرف بهینه انرژی ارایه کند. این کارت از جدیدترین فن آوری های روز، مانند PCI Express 3.0و فن آوری بهینه AMD ZeroCore Powerپشتیبانی می کند، از این پس انتظارات گیمر ها از این کمتر نخواهد بود.

فن آوری AMD Eyefinity


AMD-Eyefinity logo.png

فن آوری AMD Eyefinityاینجاست تا مزایا و برتری های بی نظیری را که شایسته شماست در اختیارتان قرار دهد. با ماد ها و ویژگی های جدید، مانند بازی در 5 صفحه نمایش، فن آوری AMD HD3Dو universal bezel compensation، بهترین تجربه شما از بازی کردن در چند صفحه نمایش را رقم می زند.

معماری GCN

AMD-GCN logo.png

معماری GCNدر حال حاضر اولین و پیشرفته ترین طراحی 28 نانومتری پردازنده های گرافیکی می باشد. این معماری برای دستیابی به کارایی بی نظیر در بازی های رایانه ای ساخت و پرداخت شده است، همچنین Graphics Core Nextپیشرو در کارایی محاسباتی پردازنده های گرافیکی به حساب می آید.

                                                          

App Acceleration

با استفاده از ویژگی های پیشرفته مربوط به محتوای تصویری مانند تصحیح رنگ، واضح سازی تصاویر، تثبیت ویدیو و رفع نویز، AMD App Accelerationبه کیفیت و زیبایی فیلم ها می افزاید. و هنگامی که نوبت به محاسبه چندین وظیفه (Multi-Tasking) می رسد، معماری بهینه GCNآماده اقدام و انجام سریع در برنامه های روزمره مانند Adobe CS6و Corel WinZipمی باشد.

 

حافظه با گنجایش بالا – 6 گیگابایت از نوع GDDR5

حافظه مجتمع 6 گیگابایتی GDDR5و رابط پهنای باند 768 بیتی به افزایش سرعت ارتباطات GV-R799D5-6GD-Bو پلتفرم سخت افزاری کمک می کند و کارایی را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. بنابراین، بازی های رایانه ای به راحتی در چندین صفحه نمایش با وضوح بالا قابل اجرا خواهند بود.

برای اطلاعات بیشتر درباره GV-R799D5-6GD-Bگیگابایت، به صفحه رسمی آن مراجعه کنید:
http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4592#ov
Facebook: https://www.facebook.com/GIGABYTE.VGA

{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}