گیگابایت تورنمنت “Pro League” را برگزار می کند
به شما قول یک تورنمنت خارق العاده StarCraft II:HotS با حضور ستارگان را می دهیم
Apr 22, 2013

تایپه، تایوان، 19 آوریل 2013 – گیگابایت، پیشرو در تولید مادربرد و کارت گرافیک، در حال حاضر به عنوان یکی از برگزار کنندگان رویداد های StarCraft IIشناخته شده است. گیگابایت اینبار با همکاری AMDدر حال برگزاری تورنمنت بزرگ و بین المللی StarCraft IIاست. اولین مرحله حذفی از مسابقات GIGABYTE Pro Leagueامروز، جمعه 19 آوریل 2013 آغاز می شود. اگر نمی خواهید راند دوم را از دست بدهید، مطلع باشید که مرحله بعدی در ماه می برنامه ریزی شده است. در طول سه ماه، 32 نفر از بهترین بازیکنان جهان برای راهیابی به مرحله نهایی Pro Leagueبه رقابت در بازی StarCraft II: Heart of the Swarmخواهند پرداخت. شرکت کنندگان در بازی های تک حذفی برای دستیابی به 6500 دلار و شانس حضور در مرحله پایانی رقابت خواهند کرد.

در این تورنمنت LIewallys، YoGo، Moriو ToD، ستارگان دنیا که هم اکنون به عنوان قهرمانان مسابقه سال گذشته Intel Extreme Masters World Championshipشناخته شده اند، حضور خواهند داشت. امیدواریم تیم زیر و تمام دیگر شرکت کنندگان از این مسابقات لذت ببرند.

Casters & Hosts Line-up:

   

تمامی دوستداران بازی StarCraft IIمی توانند به 4 بازیکن فرانسوی و آلمانی به منظور حضور در مسابقه، در فروم GIGABYTE Aivia forumرای دهند و شانس خود را برای برنده شدن 2 کارت گرافیکی WINDFORCE 3Xگیمینگ (GV-R795WF3-3GDماوس گیمینگ Aivia Krypton Dual-chassisو صفحه کلید گیمینگ و مکانیکی Aivia Osmiumگیگابایت امتحان کنند. در کنار این جوایز، جایزه نقدی 1000 دلار هم خواهد بود. در حال برگزاری مرحله دوم و مرحله نهایی مسابقه، 3 برنده خوش شانس به طور تصادفی انتخاب خواهند شد. شرکت در این رویداد سریع و بسیار ساده است!

جوایز

  • دو کارت گرافیک GV-R795WF3-3GD WINDFORCE 3Xگیگابایت
  • دو ماوس گیمینگ Aivia Krypton Dual-chassis
  • دو صفحه کلید گیمینگ و مکانیکی Aivia Osmium

برای اطلاعات بیشتر درباره GIGABYTE Pro League، لطفاً به صفحه بخش اختصاصی آن در فروم GIGABYTE Aivia Forumبه آدرس زیر مراجعه فرمایید:
 http://aivia.gigabyte.com/pages/forum.aspx?fid=75

For more details about the prizes, please visit our official website:
GV-R795WF3-3GD http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4121#ov
Aivia Krypton Dual-chassis Gaming Mouse http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4103#ov
Aivia Osmium Mechanical Gaming Keyboard http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4179#ov

{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}