گیگابایت کارت گرافیک GeForce® GTX TITAN را عرضه کرد
قدرتمندترین پردازنده گرافیکی!
Feb 22, 2013

 

تایپه، تایوان، 21 فوریه 2012 – گیگابایت، پبشرو در تولید قطعات سخت افزاری گیمینگ، خرسند است که جدیدترین و قوی ترین کارت گرافیک حال حاضر، GV-NTITAN-6GD-Bرا معرفی کند. این محصول به پردازنده گرافیکی فوق قدرتمند GeForce® GTX TITANمجهز شده است و از معماری پردازش 28 نانومتری بهره می برد. 6 گیگابایت حافظه از نوع GDDR5و 2688 هسته CUDAدر این محصول تعبیه شده است. GV-NTITAN-6GD-Bگیگابایت، نه تنها از فن آوری های Microsoft DirectX® 11.1و PCI-Express 3.0، که همچنین از فن آوری های 3D Vision Surround، 3D Vision™، PhysX®و 3-way SLI®نیز پشتیبانی می کند. از همین رو، GV-NTITAN-6GD-Bتجربه خاص گیمینگ و بهره مندی از چند تصویر 3 بعدی را به کاربران ارایه می کند. این محصول به فن آوری نوآورانه GPU Boost 2.0مجهز است که شامل بخش های Over Voltage control(کنترل ولتاژ اضافی)، Prioritize GPU Temperature(اولیت بندی دمای پردازنده گرافیکی) و Display Clocking(نمایش کلاک) می شود. همچنین با بهره مندی از نرم افزار OC GURU IIگیگابایت، GV-NTITAN-6GD-Bمی تواند قابلیت و توانایی های اورکلاکینگ را با آزادسازی محدودیت های سخت افزاری، افزایش دهد و کارایی بی نظیری برای گیمرهای حرفه ای فراهم کند. به مناسبت عرضه GV-NTITAN-6GD-B، گیگابایت یک ماوس پد بسیار حرفه ای و درجه یک را به همراه یک هدیه نفیس در بسته بندی این محصول برای صاحبان GTX TITANقرار داده است.

 

 

OC GURU II، در هم شکستن محدودیت های اورکلاکینگ


با توجه به فن آوری “GPU BOOST 2.0”انویدیا، GV-NTITAN-6GD-Bقابلیت های نامحدود اورکلاکینگ را در اختیار کاربران قرار می دهد. این امر از طریق تنظیمات حداکثر ولتاژ هسته و همگام سازی دما و مصرف توان در پردازنده گرفیکی صورت می گیرد. این مزایای اصلی، نه تنها قابلیت های اورکلاکینگ را افزایش می دهند، بلکه کارایی شدیدی را برای ایجاد یک تجربه لذت بخش برای کاربران ارایه می کنند.

حافظه پرظرفیت 6 گیگابایتی از نوع GDDR5
حافظه پرظرفیت 6 گیگابایتی از نوع GDDR5و پهنای باند حافظه 384 بیتی در کارت گرافیک GV-NTITAN-6GD-Bقرار گرفته است. این ویژگی ارتباط بین کارت گرافیک و پلتفرم سخت افزاری رایانه را افزایش می دهد و کاریی بی نظیری را ارایه می کند. با استفاده از این ویژگی می توان بهره مندی از چند نمایشگر همزمان و برنامه های بسیار با کیفیت (HD) را برای رضایت روحی گیمرها، فراهم آورد.

معماری جدید تک پردازنده گرافیکی: چند منظوره و سریع ترین
جدا از معماری تک پردازنده گرافیکی (Single GPU)، قابلیت فوق محاسباتی این پردازنده، مصرف کمتر توان و کارایی بیشتری را به دنبال دارد. با پشتیبانی از فن آوری 3D Vision Surroundانویدیا، کاربران می توانند محیطی وسیع تر و با محتوای بیشتری را در صفحه نمایش خود داشته باشند. فن آوری هایی مانند PhysX، SLIو 3D Vision Surroundانویدیا که امکان بهره مندی از چند نمایشگر از طریق یک کارت گرافیک را فراهم می کند، بازی های رایانه ای را به زندگی واقعی تبدیل کنید.

لوازم جانبی برای گیمر ها


گیگابایت متعهد به ارایه بهترین تجربه گیمینگ برای گیمر ها است. GV-NTITAN-6GD-Bنه تنها با کارت ها و مبدل ها عرضه می شود، که همچنین در بسته بندی آن هدایای ویژه ای برای گیمر ها قرار گرفته است. دقت خیره کننده ماوس پد گیمینگی که دارای سطحی از جنس پلی استر متراکم است، می تواند توانایی کنترل را بسیار بهبود بخشد. به لطف این ماوس پد، گیمر ها دیگر در هیچ بازی حساسی، اشتباه نخواهند کرد. اندازه بزرگ و پوشش مطلوب زیرین این ماوس پد از تکان های آن جلوگیری کرده و پایداری و سرعت حرکت بالا را برای گیمر ها فراهم می کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره GV-NTITAN-6GD-Bگیگابایت، به صفحه کارت های گرافیک گیگابایت به آدرس های زیر مراجعه کنید:
http://www.gigabyte.com/products/main.aspx?s=43
Facebook: https://www.facebook.com/GIGABYTE.VGA

 

About GIGABYTE

GIGABYTE, headquartered in Taipei, Taiwan, is known as a global leading brand in the IT industry, with employees and business channels in almost every country. Founded in 1986, GIGABYTE started as a research and development team and has since taken the lead in the world's motherboard and graphics card markets. On top of Motherboards and Graphics cards, GIGABYTE further expanded its product portfolio to include PC Components, PC Peripherals, Laptops, Desktop PCs, Network Communications, Servers and Mobile Phones to serve each facet of the digital life in the home and office. Everyday GIGABYTE aims to “Upgrade Your Life” with innovative technology, exceptional quality, and unmatched customer service. Visit www.gigabyte.com for more information.

 

{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}