گیگابایت از نسخه اورکلاک شده کارت گرافیک GeForce GTX 650 Ti پرده برداری کرد
پردازنده گرافیکی 28 نانومتری به اضافه بهترین راهکار حرارتی گیگابایت، بهترین انتخاب گیمرها!
Oct 12, 2012


GV-N65TOC-2GI
with WINDFORCE 2X 100mm dual-fan cooling design


GV-N65TOC-1GI
with 100mm Triangle Cool fan

تایپه، تایوان، 11 اکتبر 2012 – گیگابایت، پیشرو در تولید مادربرد و کارت گرافیک، خرسند است تا کارت های گرافیک رده میانی خود را معرفی کند، GV-N65TOC-2GIو GV-N65TOC-1GI.
GV-N65TOC-2GIو GV-N65TOC-1GIهمراه با پردازنده گرافیکی GeForce GTX 650 Tiساخته شده اند، پردازنده ای که از معماری پردازش 28 نانومتری و  Keplerانویدیا بهره می برد؛ خانواده قدرتمند کارت های گرافیک که در عین برخورداری از قیمت پایین، کارایی سطح بالا و مصرف بهینه انرژی را به همراه خواهند داشت. افزون بر این، روی سری GeForce GTX 650 Tiگیگابایت از طراحی منحصر به فرد سیستم خنک کننده خود بهره برده است. GV-N65TOX-2GIبه سیستم خنک کننده WINDFORCETM 2Xمجهز شده که ترکیبی از دو فن 100 میلیمتری موازی و مایل است. همچنین GV-N65TOC-1GIبه یک فن بزرگ 100 میلیمتری به همراه فن آوری انحصاری Triangle Coolگیگابایت مجهز است. به لطف این  راهکار حرارتی، گیگابایت به شما اطمینان می دهد این ابزارهای گیمینگ، سرعت باورنکردنی در دفع حرارت خواهند داشت. GV-N65TOC-2GIو GV-N65TOC-1GIترکیبی فوق العاده از کارایی، مصرف بهینه انرژی و قیمت مناسب را در سری GeForce GTX 650 Tiبه ارمغان آورده اند.

GV-N65TOC-2GIو GV-N65TOC-1GIهر دو نسخه های اورکلاک شده هستند. گیگابایت به خودی خود این کارت ها را اورکلاک کرده است و تضمین می کند که این محصولات 8.6% کارایی بیشتری نسبت به نسخه مرجع خود خواهند داشت. در همین حال، GV-N65TOC-2GIو GV-N65TOC-1GIبه واسطه نوآوری های گیمینگ انویدیا مانند FXAA/DXAAو Adaptive Vertical Sync، کارایی نرم و روانی در بازی های رایانه ای ارایه می کنند. GV-N65TOC-2GIو GV-N65TOC-1GIبه طور پویا Vsyncرا با توجه به نرخ فریم تنظیم می کنند. این محصولات از NVIDIA 3D Vision Surroundپشتیبانی می کنند. گیمر ها می توانند حداکثر کارایی و نرمی، وسعت و جزییات را در بازی های رایانه ای بدست آورند و با فن آوری هایی مانند PhysX، 3D Visionو Nvidia Surround  که استفاده از چند نمایشگر از طریق یک کارت را فراهم می کند، بازی های رایانه ای را به زندگی واقعی تبدیل کنند.

GV-N65TOC-2GI: سیستم خنک کننده WINDFORCE 2Xگیگابایت



GV-N65TOC-2GI.jpg

گیگابایت همیشه برای ارایه بهترین راهکار های خنک کنندگی قطعات برای گیمر های حرفه ای تلاش کرده است. GV-N65TOC-2GIمجهز به فن آوری خنک کنندگی WINDFORCE 2Xمی باشد. این فن آوری نوآوارنه مجهز به 2 فن 100 میلیمتری ضد اختلالات هوایی و مایل است و از دو لوله انتقال گرما از جنس مس خالص بهره می برد. هرچند که این فن های 100 میلیمتری کاملاً بی صدا هستند و صدای مزاحم آن ها از 31 دسیبل تجاوز نخواهد کرد. هر فن قادر است تا 30.5فوت مکعب در دقیقه هوا را جابه‌جا کند تا پیشرفت چشمگیری در دفع حرارت پدید آید. این طراحی به همراه فن های سایز بزرگ و مایل باعث می شود تا گرما به موثرترین شکل ممکن پراکنده و دفع شود. گیگابایت همچنین در این طراحی از فن آوری Direct Heat Pipe Touchاستفاده کرده است، به این معنی که لوله های انتقال گرما به طور فیزیکی و مستقیماً با پردازنده گرافیکی تماس دارند. گرمای پردازنده از طریق این لوله ها و پره های هیت سینک به طور موثرتری صورت می گیرد.

GV-N65TOC-1GI: فن بزرگ 100 میلیمتری به همراه فن آوری Triangle Coolگیگابایت



برای عرضه بهترین کارت میان رده، گیگابایت کارت GV-N65TOC-1GIخود را با یک فن بزرگ 100 میلیمتری به همراه فن آوری Triangle Coolارایه می کند. این فن آوری که به طور انحصاری در سیستم خنک کننده WINDFORCEقرار گرفته، ترکیبی از بلوک های آلومینیومی مثلثی شکل و ماژول خارج کردن جریان هوا است. طراحی مثلثی شکل نه تنها اختلالات جریان هوا میان پره های آلومینیومی را به حداقل می رساند، بلکه به دفع حرارت کمک بیشتری می کند تا خنک کنندگی در تمام فضای فن سینک موثر تر صورت گیرد.

 

نسخه های به شدت اورکلاک شده
GV-N65TOC-2GIو GV-N65TOC-1GIکارت های تماماً اورکلاک شده هستند. گیگابایت پردازنده های گرافیکی بسیار قدرتمند این کارت ها را اورکلاک کرده است. این محصولات شامل ویژگی های پیشگامانه ای هستند که شما را به سوی تجربه خارق العاده و کارایی بی رقیب بازی های HDهدایت می کنند. گیگابایت یک بار دیگر ترکیب قدرتمندی از کارایی، مصرف بهینه انرژی و قیمت را به گیمر ها ارایه می کند.

برای اطلاع از جزییات GV-N65TOC-2GIو GV-N65TOC-1GIگیگابایت، لطفا به وب سایت VGAگیگابایت به آدرس های زیر مراجعه فرمایید:

GV-N65TOC-2GI http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4382#ov
GV-N65TOC-1GI http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4380#ov

Facebook: http://www.facebook.com/GIGABYTE.VGA

{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}