گیگابایت از کارت گرافیک GeForce GTX 660 Ti WINDFORCE 2X پرده برداری کرد
فن سینک WINDFORCE 2X 100 میلیمتری مجهز به فن آوری Triangle Cool! فوق العاده خنک! فوق العاده بی صدا!
Aug 17, 2012

تایپه، تایوان، 16 آگوست 2012 – گیگابایت، پیشرو در تولید مادربرد و کارت گرافیک، خرسند است که جدیدترین کارت گرافیک خود با طراحی انحصاری، GV-N66TOC-2GDرا معرفی کند. بر پایه معماری خلاقانه Keplerانویدیا، کارت گرافیک GV-N66TOC-2GDگیگابایت با استفاده از پردازنده گرافیکی GeForce GTX 660 Tiساخته شده است که از طراحی 28 نانومتری پردازش بهره می برد. این محصول همچنین شامل حافظه GDDR5و 1344 هسته پردازشی CUDAمی شود. GV-N66TOC-2GDاز سوی Microsoft DirectX 11و PCI-Express 3.0پشتیبانی می شود. این ویژگی ها نه تنها باعث بهبود توانایی های پردازشی می شوند، بلکه تجربه ای فراگیر، روان و سریع از بازی های رایانه ای را به گیمر ها ارایه می کنند. GV-N66TOC-2GDارایه کننده “Kepler sweet spot”است که تجربه گیمینگ شما را با کارایی بسیار بالا، مصرف بهینه انرژی و قیمت ارزان همراه می سازد. این کارت از سوی فن آوری های 3D Vision Surround، 3D Vision، PhysXو 3-way SLIانویدیا پشتیبانی می شود. GV-N66TOCتجربه متفاوت و حرفه ای از بازی های رایانه ای را تضمین می کند. این محصول با تجهیز به فن آوری Kepler GPU Dynamic Clocking، به طور پویا سرعت کلاک را به منظور دستیابی به کارایی بیشتر تنظیم می کند.

 

 

اولین فن سینک 100 میلیمتری WINDFORCE 2Xهمراه با فن آوری “Triangle Cool”


گیگابایت همیشه برای ارایه بهترین راهکار های خنک کنندگی قطعات برای گیمر های حرفه ای تلاش کرده است. GV-N66TOC-2GDمجهز به فن آوری خنک کنندگی WINDFORCE 2Xمی باشد. این فن آوری نوآوارنه مجهز به 2 فن 100 میلیمتری ضد اختلالات هوایی و مایل است و از دو لوله 8 میلیمتری انتقال گرما از جنس مس خالص بهره می برد. ترکیب این دو، به شدت گرما را کاهش می دهد و تداخلات جریان هوا را در میان فن ها به کمترین حد خود می رساند. همچنین فن آوری Triangle Coolبا ترکیب پره های هیتک سینک و ماژول های مثلثی شکل باعث می شود تا اختلالات هوایی میان فن ها به حداقل برسد تا میزان دفع حرارت به طور چشم گیری افزایش یابد. با بزرگ ساختن کانال های جریان هوا در منفذ های کارت گرافیک و ایجاد جریان هوای موثر در فضای کارت گرافیک، GV-N66TOC-2GDبا استفاده از WINDFORCE 2Xبه وضوح کارایی خنک کنندگی بالاتری ارایه می کند.

GV-N66TOC-2GDبا ارایه فن آوری هایی مانند GPU Boost، کارایی سریع تر و بهینه تر در بازی های رایانه ای را تضمین می کند. این فن آوری در هر بازی، به طور پویا سرعت کلاک را به منظور دستیابی به بهترین کارایی، افزایش می دهد و به حداکثر می رساند. GV-N66TOC-2GDهمچنین نوآوری های گیمینگ انویدیا مانند  Adavptive Vertical Syncو FXAA/DXAAرا ارایه می کند تا به حداکثر نرمی و روانی در بازی های رایانه ای دست پیدا کنید. GV-N66TOC-2GDبه طور پویا Vsyncرا با توجه به نرخ فریم تنظیم می کند. این محصول از فن آوری 3D Vision Surroundانویدیا پشتیبانی می کند، از همین رو گیمر ها می توانند حداکثر کارایی و نرمی را در بازی های رایانه ای بدست آورند و بهترین تجربه بصری واقع گرایانه را در آن داشته باشند. توسط فن آوری Surroundانویدیا و بهره مندی از چند نمایشگر تنها از طریق یک کارت، بازی های رایانه ای تبدیل به زندگی واقعی خواهند شد، همچنین فن آوری های PhysXو 3D Visionبه اضافه قدرت باورنکردنی SLIبه این امر کمک می کند.

برای اطلاع از جزییات کارت GV-N66TOC-2GDگیگابایت، لطفا به وب سایت VGAگیگابایت به این آدرس مراجعه فرمایید:
http://www.gigabyte.com/products/list.aspx?s=43&p=52,53@53@53,62&v=1,8@1@2,18
Facebook: https://www.facebook.com/GIGABYTE.VGA

{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}