گیگابایت از کارت گرافیک GeForce GTX 690 خود رونمایی کرد
کارت GTX 690 با دو پردازنده گرافیکی و 3071 هسته CUDA تجربه بازی های رایانه ای را از نو تعریف کرده است.
May 11, 2012

 

کارت های گرافیک GV-N690D5-4GD-Bگیگابایت
GV-N690D5-4GD-B_CandB

تایپه، تایوان، چهارم می 2012گیگابایت، پیشرو در تولید مادربرد و کارت گرافیک، خرسند است سریع ترین کارت گرافیک جهان، GV-N690D5-4GD-Bرا معرفی کند. این محصول معماری جدید GeForceرا با قدرت شگفت آور دو پردازنده گرافیکی ترکیب کرده است تا به تغییر جدی در بازی های رایانه ای دست پیدا کنید. کارت گرافیک GV-N690D5-4GD-Bاز معماری پردازش 28 نانومتری بهره می برد و دارایی 3071 هسته CUDAو حافظه ای جنس GDDR5است. این کارت گرافیک از فن آوری های Microsoft DirectX 11، PCI-Express 3.0هم پشتیبانی می کند. GV-N690D5-4GD-Bنه تنها پردازش گرافیکی را بهبود می بخشد، بلکه تجربه ای سریع تر، روان تر و فراگیری از بازی ها را به گیمر ها ارایه می کند. کارت گرافیک GV-N690D5-4GD-Bبا پشتیبانی از فن آوری های 3D Vision Surround، 3D Vision، PhysXو QuadSLI(SLIچهار مسیرهتجربه فوق العاده از بازی های رایانه ای را برای گیمر ها تضمین می کند. این محصول با تجهیز به فن آوری Kepler GPU Dynamic Clocking، نرخ کلاک متفاوتی خواهد داشت، Base Cloclو Boost Clock. از همین رو Boost Clockبه طور پویا سرعت کلاک را به منظور دست یابی به بهترین کارایی تنظیم می کند.

GV-N690D5-4GD-Bویژگی های متعددی دارد:
سریع ترین
ترکیب قدرت حیرت آور دو پردازنده گرافیکی و فن آوری های پیشرفته ای مانند GPU Boostو QuadSLIرا با کارت گرافیک GV-N690D5-4GD-Bتجربه کنید. این محصول برای ارایه حداکثر کارایی طراحی شده است. کارایی نفس گیر GV-N690D5-4GD-Bرا با استفاده از فن آوری جدید GPU Boostانویدیا افزایش دهید. این  فن آوری به طور پویا سرعت کلاک پردازنده را به حداکثر خود می رساند.

روان ترین
فن آوری anti-aliasing FXAAتا 60% سریع تر از 4X MSAAاست. کارایی و کیفیت TXAAاز 8X MSAAبهتر است. با نوآوری های تازه انویدیا مانند Adaptive Vertical Syncبه نهایت نرمی در گیم پلی بازی ها دست پیدا کنید. GV-N690D5-4GD-Bبه طور پویا Vsyncرا با توجه به نرخ فریم تنظیم می کند. از هیمن جهت گیمر ها می توانند حداکثر کارایی و نرمی را در بازی های رایانه ای بدست آورند و بهترین تجربه بصری واقع گرایانه را در آن داشته باشند.

فراگیر
GV-N690D5-4GD-Bاز فن آوری 3D Vision Surroundانویدیا پشتیبانی می کند. کاربران می توانند با این فن آوری محیطی غنی تر و فراگیر در بازی های رایانه ای را تجربه کنند. توسط فن آوری Surroundانویدیا و بهره مندی از چند نمایشگر تنها از طریق یک کارت، بازی های رایانه ای تبدیل به زندگی واقعی خواهند شد، همچنین فن آوری های PhysXو 3D Visionبه اضافه قدرت باورنکردنی SLIبه این امر کمک می کند.

برای اطلاع بیشتر درباره GV-N690D5-4GD-Bگیگابایت، لطفا صفحه VGAوب سایت گیگابایت به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

Please visit the GIGABYTE VGA website at:
http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4205#ov
صفحه جهانی فیس بوک گیگابایت: http://www.facebook.com/pages/gigabyte.vga
صفحه فیس بوک تایوان گیگابایت: http://www.facebook.com/gigabyte.ekitchen

{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}