گیگابایت از کارت های گرافیکی GeForce GTX 680 خود رونمایی کرد
مبتنی بر کپلر، ارتقای پویای پردازنده گرافیکی همراه با 1536 هسته پردازشی CUDA
Mar 23, 2012


تایپه، تایوان، 22 مارچ 2012 – گیگابایت، پیشرو در تولید مادربرد و کارت های گرافیکی خرسند است که تازه ترین کارت گرافیکی خود، GV-N680D5-2GD-Bرا معرفی کند. این محصول دارای پردازنده گرافیکی GeForce GTX 680است و از معماری 28 نانومتری بهره می برد. همچنین مجهز به حافظه GDDR5است و تعداد هسته های پردازشی CUDAآن به 1536 عدد رسیده است. GV-N680D5-2GD-Bاز فن آوری های Microsoft DirectX 11و PCI-Express 3.0پشتیبانی می کند. فن آوری هایی که نه تنها نحوه پردازش را بهبود می بخشند بلکه به گیمر ها تجربه گیمینگ غنی تر، روان تر و سریع تری را ارایه می کنند. با پشتیبانی از 3D Vision Surround، 3D Vision، PhysXانویدیا و SLIسه مسیره کارت های گرافیکی، GV-N680D5-2GD-Bتضمین می کند که گیمر ها تجربه ای کاملاً متفاوت از بازی های رایانه ای خواهند داشت. این محصول به فن آوری نوآورانه GPU Boost(ارتقای پردازنده گرافیکی) مجهز است که تغییر پویای نرخ کلاک، کلاک پایه و ارتقای کلاک را فراهم آورده است. این فن آوری سرعت کلاک پردازنده گرافیکی را به طور خودکار ارتقاء می دهد که باعث کارایی شگفت آور در بازی های رایانه ای می شود.

SMXو GPU Boostسریع تر
نسل بعدی واحد های SMXجایگزین واحد های SMشده است و به طور قابل ملاحظه ای توانایی پردازشی را بهبود می بخشد. این ویژگی کارایی نفس گیر GV-N680D5-2GD-Bرا همراه با GPU Boostانویدیا به مراحل جدیدی می کشاند. این فن آوری سرعت کلاک را به طور پویا به حداکثر خود می رساند تا بهترین کارایی در بازی های رایانه ای ارایه شود.

FXAA/TXAAروان تر و Adabtive Vsync(قابل تطبیق)
anti-aliasing FXAAانویدیا به میزان 60% سریع تر از 4X MSAAاست. کارایی و کیفیت TXAAهم از 8X MSAAبهتر است. با وجود نوآوری های گیمینگ انویدیا مانند  Adavptive Vertical Syncبه حداکثر نرمی و روانی در بازی های رایانه ای دست یابید. GV-N680D5-2GD-Bبه طور پویا Vsyncرا با نرخ فریم تنظیم می کند. گیمر ها می توانند حداکثر کارایی و نرمی را در بازی های رایانه ای بدست آورند و بهترین تجربه بصری واقع گرایانه را در آن داشته باشند.

قدرت بی نظیر فن آوری های 3D Vision Surroundو PhysXاز طریق یک پردازنده گرافیکی
کارت گرافیکی GV-N680D5-2GD-Bاز فن آوری 3D Vision Surroundانویدیا پشتیبانی می کند. کاربران می توانند محیط های وسیع تر و غنی تری را تازه ترین فن آوری های روز تجربه کنند. با ویژگی چند نمایشگری Surroundانویدیا از طریق تنها یک کارت گرافیکی و فن آوری های PhysXو 3D Visionبازی های رایانه ای را به زندگی واقعی تبدیل کنید. علاوه بر این قدرت مثال زدنی فن آوری SLIفراموش شدنی نیست.

برای اطلاع بیشتر دربراه GV-N680D5-2GD-Bگیگابایت، لطفاً به وب سایت VGAگیگابایت مراجعه فرمایید:
http://www.gigabyte.com/products/main.aspx?s=43
Plurk: http://www.plurk.com/GIGABUTE_VGA
Facebook: https://www.facebook.com/GIGABYTE.VGA

{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}