گیگابایت از کارت های گرافیکی سری Radeon HD 7800 Overclock خود پرده برداری کرد.
معماری 28 نانومتری پردازنده گرافیکی به همراه طراحی خنک کنندگی انحصاری گیگابایت، بهترین انتخاب برای گیمر ها!
Mar 15, 2012

تایپه، تایوان، 14 مارچ 2012 گیگابایت، پیشرو در تولید مادربرد و کارت های گرافیکی خرسند است که کارت های گرافیکی خود از سری اورکلاک Radeon HD 7800را معرفی کند: GV-R787OC-2GD، GV-R785OC-2GD. این محصولات با معماری 28 نانومتری پردازنده های گرافیکی AMDو حافظه هایی از جنس GDDR5ساخته شده اند. گیگابایت کلاک هسته این کارت ها را افزایش داده است. علاوه بر این گیگابایت از طراحی خنک کنندگی انحصاری خود و قطعات و اجزای با دوام Ultra Durableدر این محصولات استفاده کرده است تا اطمینان حاصل کند که سری Radeon HD 7800کارایی و سرعت منحصر به فردی در دفع حرارت ارایه کند. سری Radeon HD 7800گیگابایت همچنین مجموعه ای از ویژگی های نوآورانه ای مانند AMD APP Acceleration، پشتیبانی از Microsoft DirectX 11، AMD HD3D، Crossfireو پشتیبانی از PCI-Express 3.0را ارایه می کند. GV-R787OC-2GDو GV-R785OC-2GDگیگابایت تضمین می کنند که گیمر ها بهترین تجربه در بازی های رایانه ای را همراه با تصاویر واقع گرایانه و کارایی فوق العاده خواهند داشت.

Overclock Edition 

GV-R787OC-2GDو GV-R785OC-2GDگیگابایت از سری کارت های گرافیکی اورکلاک شده هستند. نه تنها با پردازنده های گرافیکی 28 نانومتری AMDو حافظه GDDR5ساخته شده اند، بلکه گیگابایت این کارت ها را اورکلاک کرده است تا به کاربران نهایی تجربه ای شگفت انگیز و HDهمراه با کارایی بی رقیبی در بازی های رایانه ای ارایه کند.

 

 

فن آوری های WINDFORCE 3Xو WINDFORCE 2Xگیگابایت

گیگابایت همیشه برای ارایه بهترین راه حل های خنک کنندگی قطعات برای گیمر های حرفه ای تلاش کرده است. GV-R787OC-2GDمجهز به فن آوری خنک کنندگی WINDFORCE 3Xمی باشد. این فن آوری نوآوارنه مجهز به 3 فن ضد اختلالات هوایی و مایل است و از دو لوله 8 میلیمتری انتقال گرما از جنس مس خالص بهره می برد.ترکیب این دو، به طور افراطی گرما را کاهش می دهد و تداخلات جریان هوا را در میان فن ها به کمترین حد خود می رساند. گیگابایت برای کارت گرافیکی GV-R797OC-3GDفن آوری منحصر به فرد Triangle Cool(حق ثبت در حال بررسی) را به منظور افزایش سرعت دفع گرما خلق کرده است.

GV-R785OC-2GDمجهز به دو فن مایل 100 میلیمتری و دو لوله انتقال گرمای از جنس مس است. با وجود این فن های 100 میلیمتری، می توان گفت این کارت گرافیکی بی صدا است در حالی که سطح صدای مزاحم آن در بالاترین حالت خود از 31 دسیبل تجاوز نمی کند. هر فن برای افزایش دفع گرما، 30.5 متر مربع هوا را در هر دقیقه جا به جا می کند. همراه با طراحی فن های بزرگ و متمایل، جریان هوای گرم به سرعت و با موثرترین روش پراکنده می شود. WINDFORCE 2Xجدید، همچنین از فن آوری Direct Heat Pipe Touchبهره می برد. این بدین معنی است  که لوله های انتقال گرما به طور مستقیم و بصورت فیزیکی با پردازنده گرافیکی در تماس هستند. گرمای پردازنده به لوله های انتقال گرما و باله ها منتقل می شود.

AMD Accelerated Parallel Processing (APP) Technology(فن آوری پردازش موازی شتاب داده شده شرکت AMD)

این کارت های به فن آوری Accelerated Parallel Processingمجهز شده اند تا کاربران بتوانند به سادگی توان پردازشی موازی حجیم پردازنده های گرافیکی را برای physics، هوش مصنوعی، محاسبات ترسیم پرتو های نوری و اموری مانند رمزگشایی ویدیوها با سرعت خارق العاده، آزاد کنند.


فن آوری HD3Dشرکت AMD

برای ارایه تجربه بی نقص HDاز بازی های رایانه ای به گیمرها، کارت های گرافیکی سری AMD Radeon HD 7700گیگابایت پشتیبانی کاملی از Microsoft DirectX 11برای ارایه تصاویری واقعی و افکت های سه بعدی حیرت آور در بازی های رایانه ای به عمل می آورند. گیمر ها قادر خواهند بود با فن آوری AMD HD3Dاز بازی های مورد علاقه شان در فضایی کاملا استریو و سه بعدی لذت ببرند. این فن آوری از نمایشگر های استریو سه بعدی، گیمینگ و بلو ری ها پشتیبانی می کند. فن آوری HD3Dتجربه بازی های رایانه ای را به مراحل جدیدی از تصاویر واقعی می برد در حالی که همچنان در رایانه در حال بازی است.

برای اطلاعات بیشتر درباره GV-R787OC-2GDو GV-R785OC-2GDگیگابایت، لطفاً به وب سایت VGAگیگابایت مراجعه فرمایید:
 http://www.gigabyte.com/products/list.aspx?s=43&p=52,53@53@53@53,62&v=2,8@6@1@2,17
فیس بوک: http://www.facebook.com/GIGABYTE.VGA
تویتر: http://twitter.com/GIGABYTE_VGA

{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}