گیگابایت از کارت های گرافیکی سری AMD Radeon HD 7700 خود پرده برداری کرد
پردازنده های گرافیکی 18 نانومتری به علاوه خنک کننده انحصاری گیگابایت، بهترین انتخاب برای گیمرها!
Feb 15, 2012

GV-R777OC-1GD_C+B

GV-R775OC-1GI_C+B

تایپه، تایوان، 15 فوریه 2012 –گیگابایت پیشرو در تولید مادربرد و کارت های گرافیکی خرسند است که کارت های گرافیکی سری AMD Radeon HD 7700خود را معرفی کند: GV-R777OC-1GD، GV-R777D5-1GDو GV-775OC-1GI. ساخته شده با معماری 28 نانومتری در پردازنده های گرافیکی و حافظه هایی از جنس GDDR5، گیگابایت این کارت های گرافیکی را با کلاک هسته بالاتری تولید کرده است. GV-R777OC-1GDبه طور ویژه ای اورکلاک شده است و کلاک هسته آن به 1100 مگاهرتز رسیده است! همچنین این کارت ها با قطعات استاندارد Ultra Durable 2گیگابایت تولید شده اند و از فن آوری خنک کننده انحصاری گیگابایت بهره می برند. گیگابایت اطمینان حاصل می کند کارت های سری Radeon HD7700بالاترین سرعت را در کارایی و دفع حرارت خواهند داشت. کارت های سری Radeon HD7700همچنین به بسیاری از ویژگی های خلاقانه مانند آخرین AMD APP Acceleration، پشتیبانی از Microsoft DirectX 11، AMD HD3D، CrossFireو پشتیبانی از PCI Express 3.0مجهز می باشد. کارت های GV-R777OC-1GD، GV-R777D5-1GDو GV-R775OC-1GIتضمین می کنند که گیمرها به بهترین تجربه گیمینگ خود با تصاویر واقع گرایانه و کارایی فوق العاده در بازی های رایانه ای خواهند رسید.

به شدت اورکلاک شده تا 1100 مگاهرتز 

GV-R777OC-1GDیک کارت گرافیک اورکلاک شده است. این کارت با پردازنده های گرافیکی 28 نانومتری شرکت AMDو حافظه های GDDR5ساخته شده است. این تمام موضوع نیست. گیگابایت کلاک هسته این کارت را تا 1100 مگاهرتز اورکلاک کرده است. GV-R777OC-1GDبه طور ویژه ای برای رقابت های اورکلاکینگ و گیمینگ طراحی شده است.  این پردازنده های گرافیکی قدرتمند شامل ویژگی هایی می شود که شما را به سمت تجربه فوق العاده همه جانبه بازی های HDو کارایی بی رقیب هدایت می کند.

فن های 10 سانتی متری گیگابایت

گیگابایت همیشه به سیستم های خنک کننده که نیاز های گیمرها را بر طرف می کند توجه ویژه ای نشان می دهد. کارت های سری Radeon HD7700گیگابایت به فن های بزرگ 10 سانتی متری گیگابایت مجهز شده اند تا به گیمرها پایداری را در محیط های بازی ارایه کنند. همچنین برخلاف معمول، گیگابایت قادر بوده است با طراحی جدید خود اندازه فن های خنک کننده را به 19 سانتی متر برساند. با تجهیز به سیستم خنک کننده 10 سانتی متری، کارت های سری Radeon HD 7700گیگابایت عملاً بی صدا هستند و سطح صداهای مزاحم آن ها بین 21.7dBAتا 28dBAنوسان می کند.


AMD Accelerated Parallel Processing (APP) Technology (فن آوری پردازش موازی شتاب داده شده شرکت AMD)

این کارت های به فن آوری Accelerated Parallel Processingمجهز شده اند تا کاربران بتوانند به سادگی توان پردازشی موازی حجیم پردازنده های گرافیکی را برای physics، هوش مصنوعی، محاسبات ترسیم پرتو های نوری و اموری مانند رمزگشایی ویدیوها با سرعت خارق العاده، آزاد کنند.


فن آوری HD3D شرکت AMD

برای ارایه تجربه بی نقص HDاز بازی های رایانه ای به گیمرها، کارت های گرافیکی سری AMD Radeon HD 7700گیگابایت پشتیبانی کاملی از Microsoft DirectX 11برای ارایه تصاویری واقعی و افکت های سه بعدی حیرت آور در بازی های رایانه ای به عمل می آورند. گیمر ها قادر خواهند بود با فن آوری AMD HD3Dاز بازی های مورد علاقه شان در فضایی کاملا استریو و سه بعدی لذت ببرند. این فن آوری از نمایشگر های استریو سه بعدی، گیمینگ و بلو ری ها پشتیبانی می کند. فن آوری HD3Dتجربه بازی های رایانه ای را به مراحل جدیدی از تصاویر واقعی می برد در حالی که همچنان در رایانه در حال بازی است.


Ultra Durable 2 گیگابایت

استفاده از قطعات با کیفیت مولفه اصلی پایداری، طول عمر و اطمینان یک کارت گرافیکی است. گیگابایت دوباره استاندارد جدیدی را به وجود آورده است که با استفاده از چوک هایی با هسته ای از جنس فریت، ماسفت هایی با RDS (On)کم و خازن های جامد با ESRکمتر، پایداری و اطمینان را برای گرافیک سطح بالا ارایه می کند. به اضافه، Ultra Durable 2گیگابایت معماری سطح بالایی را ارایه می کند. این طراحی توان رسانی بدون نقص از گیگابایت باعث شده است تا دفع حرارت، مشخصه های الکتریکی، امواج دیجیتالی، مدار های برق و نحوه قرار گیری قطعات به نحوی انجام شود که کارایی پیشرفته گرافیکی را احساس کنید.

For more information of GIGABYTE GV-R777OC-1GD, GV-R777D5-1GD, and GV-R775OC-1GI, please visit GIGABYTE VGA website at:
http://www.gigabyte.tw/Products/VGA/Default.aspx
Facebook: http://www.facebook.com/pages/GIGABYTE-VGA/138376338834?ref=nf
Twitter: http://twitter.com/GIGABYTE_VGA

{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}