تور فن آوری "real graphic, true gaming" 2011 گیکابایت
تور فن آوری کارت گرافیک های درجه یک دنیا و فن آوری های پیرامون آنها دوباره به راه افتاده است!
Aug 12, 2011

تایپه، تایوان، اگوست 2011. شرکت گیگابایت، یکی از شرکت های پیشرو در صنعت تولید مادربرد و کارت گرافیک دنیا، از برگزاری این تور را با همکاری شرکت NVIDIA  به جنب و جوش آمده است.این تور در تاریخ نهم آگوست در تایوان با رقابتNVIDIA و گیگابایت در یک مسابقه پر هیجان کارتینک و با حضور رسانه ها افتتاح شد.همزمان با ارائه تولبدات با کارایی بالای خود برای گیمرهای حرفه ای گیگابایت محیطی  ایده آل را برای بازی به همراه پخش نمایشی بازی ها فراهم آورد.
 

Top left: GIGABYTE Graphics Cards Sales & Marketing Division Director, Eddie Lin
Others: Go-kart race participated by Taiwan media, NVIDIA, and GIGABYTE crew

این تور که برای ترویج و آشنایی هرچه بیشتر با محصولات ویزه گیمرهای حرفه ای و به ویژه کارت گرافیک های  NVIDIAبا بالاترین کارایی در سری  GTX 500(GTX 580/570/560 Ti/560)و سری گیگابایتSuper Overclockو فن آوری خنک کننده های  Windforce گیگابایت برگزارگردید.
امسال همچنین برای راضی کردن کاربرانی که به دنبال کارایی های بالاتر به همراه صفحه نمایش بزرگتر در حالی که از بازی و محیط برگزاری این تورلذت می برند هستند، گیگابایت موس ویژه بازی AiviaM8600 Wireless Macroو پدیده ی نوآورانه خود موس AiviaXenon Touchpadرا ارائه کرد. این محصول  اولین موس دو حالته لمسیمعمولی دنیاست که پدید آورندهدوره ای جدید در موس های طراحی شده ی ویژه کاربران سبک آزاد است.

پس از برگزاری موفقیت آمیز تور بین المللی فن آوری"real graphic ,true gaming" سال 2010، امسال گیگابایت مفهومی کاملا متفاوت را از این تور ارائه کرد که در آن محیط بازی با کیفیتی بسیار بالاتر به کاربران ارائه شده بود. در طول تور 2011 گیگابایت و در طی سفر به 15 شهر در 4 قاره و در طول ماه های آگوست تا نوامبر بار دیگر با  تولیدکنندگان، رسانه ها، شریکان تجاری و کاربران سرتاسر دنیا مستقیما ارتباط برقرار کرد. مجموعه ای از رویدادها در تایوان و 14 کشور بانکوک (تایلند)، سئول (کره)، کوآلالامپور (مالزی)، پکن (چین)، سیدنی (استرالیا)، توکیو (ژاپن)، سان فرانسیسکو (آمریکا)، موسکو (روسیه)، کی او (اکران)، پاریس (فرانسه)، برلین (آلمان)، استکهلم (سوئد)، وارسا (لهستان)، پراگ (چک)، برگزار خواهد گردید.

لطفا برای اطلاع از جزییات سری Super Overclockو Aivia M8600به وب سایت های گیگابایت مراجعه فرمایید:
GIGABYTE SOC: http://www.gigabyte.com/MicroSite/268/images/about.html
GIGABYTE Aivia M8600: http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3777#kf
Facebook: http://www.facebook.com/pages/GIGABYTE-VGA/138376338834?ref=nf

{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}