گیگابایت عصاره گیم را در کارت های گرافیک سری Super Overclock خود می ریزد
معرفی خنک کننده های WINDFORCE تمام جدید توسط GTX 580 SOC و HD 6870 SOC
May 27, 2011

SOC-logo-Whiteتایپه، تایوان، 27 می 2011 – گیگابایت، پیشرو در تولید مادربرد و کارت های گرافیک، محتواهای جدید اضافه شده به سری Super Overclock خود را معرفی می کند: GTX 580 SOC (GV-N580SO-15I) و HD 6870 SOC (GV-R687SO-1GD). برای تعیین صلاحیت سری Super Overclock، پردازنده های گرفیکی موظف به عبور از پروسه نوع آورانه دستچین GPU Gauntlet هستند و آنها باید به بردهای Ultra Durable VGA یا VGA+ مجهز شوند. طراحی ویژه برای رقابت های اورکلاکینگ و نبرد های بازی. سلاح محرمانه گیگابایت یعنی GTX 580 از سری Super Overclock با پردازنده GeForce GTX 580 انویدیا ساخته شده است. همچنین HD 6870 از سری Super Overclock با پردازنده سری Radeon HD 6800 شرکت AMD ساخته شده است. برای راضی نگه داشتن گیمر های سرسخت و اورکلاکر های حرفه ای، GV-N580SO-15I به گونه ای ویژه طراحی شده است و از فن آوری Extreme Dual BIOS گیگابایت بهره می برد. از آنجایی که گیمر ها به این موضوع اهمیت می دهند، گیگابایت هر دو کارت را به فن آوری WINDFORCE 3X و تنظیم کننده هوشمند کارت گرافیک OC Guru شرکت گیگابایت مجهز کرده است.

 

http://www.gigabyte.com/fileupload/product/3/3830/4190.jpg http://www.gigabyte.com/fileupload/product/3/3744/3864.jpg

فن آوری خنک کننده WINDFORCE – طراحی شده برای گیمرها
گیگابایت آخرین فن آوری خنک کننده خود که کارت های گرافیک این شرکت را از دیگر برند ها متفاوت می سازد با عنوان WINDFORCE معرفی می کند. شرکت گیگابایت می داند که در کارت های گرافیک، فن قطعه ای حیاتی به حساب می آید و گیمر ها توجه ویژه ای به این موضوع دارند. از این رو، تنها فن های با بیشترین کارایی برای فن آوری WINDFORCE گیگابایت انتخاب می شوند. برای توصیف WINDFORCE لازم به ذکر است که خنک کننده ها باید به فن های متمایل و ضد اختلال هوایی و لوله های انتقال گرمایی از جنس مس خالص مجهز شوند. فن های متمایل جریان هوا را هدایت می کنند و به کاهش گرما و اختلالات هوایی کمک می کند. فن ها به چهار دسته از نظر جهت تقسیم می شوند: متمایل به بیرون، متمایل 3 بعدی، متمایل موازی و متمایل متقارن. هر فن به نحو عالی به خروج جریان هوای گرم و پراکندگی گرما در ناحیه هسته پردازنده گرافیکی کمک شایانی می کند.

WINDFORCE 3X: خنک کننده ضد اختلال
هر دو کارت گرافیک GV-N580SO-15I و GV-R687SO1GD به خنک کننده WINDFORCE 3X مجهز شده اند اما در نوع فن های متمایل آن ها تفاوت وجود دارد. کارت گرافیک GV-N580SO-15G با فن های متمایل به بیرون در فن آوری WINDFORCE 3X ارائه می شود در حالی که کارت گرافیک GV-R687SO-1GD به فن های متمایل 3 بعدی فن آوری WINDFORCE 3X مجهز شده است. این فن آوری ها طراحی های نسل جدید و نوآورانه گیگابایت هستند با کمال احترام به گیمرها تقدیم می شود.

علاوه بر این، با طراحی فن های متمایل ثبت شده گیگابایت، GV-N580SO-15I به 2 لوله انتقال گرمای مسی 8 میلیمتری و یک Vapor Chamber بزرگ (140 در 86 میلیمتر) برای افزایش سرعت پراکنده کردن گرما مجهز شده است. طراحی ویژه سه گانه فن متمایل به بیرون باعث می شود تا کمترین اختلال در جریان هوای میان فن ها اتفاق بیافتد. با Vapor Chamber منحصر به فرد، WINDFORCE 3X در هنگام متصاعد شدن انرژی گرمایی در هوای اطراف، قادر به انتقال گرما از نقاط گرم به نقاط سرد می باشد. با یک اقدام کوچک، قطرات مایع فشرده شده به Chamber باز می گردند. این چرخه تبخیر و میعان پراکندگی گرما برای خنک کنندگی عالی و موثر را افزایش می دهد.

 

فن آوری Extreme Dual BIOS گیگابایت
بر خلاف مفهوم سنتی از چیپ های بایوس دوگانه که تصور می شد یکی به عنوان بایوس اصلی و دیگری به عنوان بایوس پشتیبان فعالیت می کنند، فن آوری Extreme Dual BIOS گیگابایت شامل 2 چیپ بایوس مختلف می باشد که برای هدف های مجزا طراحی شده اند. فن آوری Extreme Dual BIOS گیگابایت از کلید سویچینگ one-touch dual BIOS نیز برای تعویض میان بایوس ها پشتیبانی می کند.

 

GPU Gauntlet™ Sorting
Gauntletفن آوری انحصاری و اختصاصی Gauntlet Sorting گیگابایت، کلید یافتن بهترین تراشه های گرافیکی جهت تولید کارت های گرافیک سری super overclock است. در این فن آوری تراشه ها باید آزمایش های مختلفی را پشت سر بگذارند. تراشه هایی که موفق به قبولی در آزمایش های انجام گرفته می شوند، سه قابلیت شاخص دارند. اول توانایی بیشتر اورکلاکینگ نسبت به تراشه های معمولی است. از سوی دیگر این تراشه خنک تر از تراشه های دیگر کار می کند و توان مقاومت حرارتی بیشتری دارند. به همین دلیل است که سرعت چرخش فن ها در میزان استاندارد نگه داشته شده است تا صدای اضافه و اذیت کننده ای از چرخش آن ها تولید نشود و ایجاد نویز به حداقل میزان ممکن برسد. سرعت چرخش فن ها در این کارت ها حتی در سنگین ترین بار کاری نیز ثابت باقی خواهد ماند و گیگابایت حرارت و کار تراشه در هر شرایطی را گارانتی کرده است. سوئیچینگ توان پیشرفته باعث کاهش توان از دست رفته در هنگام سوئیچینگ می شود. در نهایت این تراشه ها کم مصرف تر بوده و توانایی اورکلاکینگ بالاتری نیز دارند.

 

 

Ultra Durable VGA+
UDV plus-renew 0924به کمک فن آوری انحصاری Ultra Durable VGA + که در آن از 5+1 عدد قطعات با کیفیت استفاده شده است، سری Super Overclock از بنچ مارک های با بالا ترین کارایی پشتیبانی می کند. پنج عدد پرودلایزر Ultra Durable VGA+ گیگابایت بر روی GV-N580SO-15I توان خالص تری را نسبت به طراحی های معمولی توان (بدون پرودلایزر) ارائه می کنند. یکی از قطعات به کار رفته در کارت های گرافیک سری Ultra Durable VGA + گیگابایت، پرودلایزر ها هستند. بر روی کارت گرافیکی GV-N580SO-15I، گیگابایت از پنج پرودلایزر شرکت NEC (که به آن خازن فیلمی نیز می گویند) استفاده می کند، تا قابلیت جریان عالی و ESL/ESR بسیار پایین برای اورکلاک بهتر ارائه کند. پرودلایزر های اضافه شده توان را بصورت پایدارتر ارائه می کند، حتی در زمان بارگزاری های سنگین.

به نمایشگاه کامپیوتکس 2011 خوش آمدید، از اینکه ما چه فن آوری هایی را به نمایش خواهیم گذاشت متعجب خواهید شد!

لطفا برای اطلاع از جزئیات بیشتر در رابطه با سری Super Overclocl گیگابایت به وب سایت کارت های گرافیک گیگابایت مراجعه فرمایید:
http://www.gigabyte.com/products/main.aspx?s=43
GIGABYTE SOC: http://www.gigabyte.com/MicroSite/268/images/about.html
GIGABYTE WINDFORCE: http://www.gigabyte.com/MicroSite/275/home.html
Facebook: http://www.facebook.com/pages/GIGABYTE-VGA/138376338834?ref=nf
Twitter: http://twitter.com/GIGABYTE_VGA

{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}