گیگابایت، ویرایش اورکلاک کارت های گرافیک GeForce GTX 560 را معرفی می کند
May 18, 2011


تایپه، تایوان، 17 می 2011 –گیگابایت، پیشرو در تولید مادربرد و کارت های گرافیک مفتخر است ویرایش اورکلاک کارت گرافیک GeForce GTX 560 (GV-N56GOC)را معرفی کند. همراه با پردازنده GeForce GTX 560انویدیا و حافظه پر سرعت GDDR5، ویرایش اورکلاک کارت گرافیک GTX 560گیگابایت تجربه ای حیرت آور از بازی های رایانه ای با کیفیت 1080pارائه می کند. بیشتر از این، این کارت از راه حل جدید خنک کنندگی اخصتصاصی شرکت گیگابایت WINDFORCE 2Xبهره می برد که دارای فن های بزرگ متمایل 100 میلیمتری و فن آوری Direct Heat Pipe Touchمی باشد. با استفاده از این فن آوری های نوآورانه، صدای  WINDFORCE 2Xجدید در بالاترین نقطه خود در 31 دسیبل نوسان می کند. ویرایش اورکلاک GTX 560گیگابایت از اجزای Ultra Durable VGAشرکت گیگابایت نیز بهره می برد و بهترین تجربه بازی های رایانه ای را برای کاربران تضمین می کند.

WINDFORCE 2X جدید – فوق العاده خنک! زمزمه ای آرام!

گیگابایت، همیشه سعی بر ارائه بهترین راه حل های خنک کنندگی برای گیمر های حرفه ای دارد. WINDFORCE 2Xجدید از 2 فن متمایل 100 میلیمتری و 4 لوله انتقال گرما از جنس مس خالص بهره می برد. با فن های 100 میلیمتری، این کارت عملا یک کارت بدون صدا محسوب می شود که سطح نویز آن در بالاترین بارگذاری تنها تا 31 دسیبل بالا می رود. هر فن برای افزایش پراکندگی گرما، 30.5 متر مربع هوا را در هر دقیقه جا به جا می کند. همراه با طراحی فن های بزرگ و متمایل، جریان هوای گرم به سرعت و با موثرترین روش پراکنده می شود. WINDFORCE 2Xجدید، همچنین از فن آوری Direct Heat Pipe Touchبهره می برد. این بدین معنی است  که لوله های انتقال گرما به طور مستقیم و بصورت فیزیکی با پردازنده گرافیکی در تماس هستند. گرمای پردازنده به لوله های انتقال گرما و باله ها منتقل می شود.



Ultra Durable VGA

فن آوری ثبت شده گیگابایت –فن آوری Ultra Durable VGAگیگابایت قابلیت بهتر اورکلاکینگ، دمای کمتر پردازنده گرافیکی و بازده فوق العاده توان را تضمین می کند. این فن آوری دارای برد مدار چاپی 2 انسی، حافظه های Samsungو Hynix، خازن های جامد ژاپنی، چوک های با هسته فریت و فلزی و mosfetهای با RDS (on)پایین می باشد. با کیفیت برتر در تولید آنها، ویرایش اورکلاک کارت گرافیک GTX 560گیگابایت، یک بار دیگر گیمر های منتقد را راضی نگه می دارد.


 

لطفا برای اطلاع از جزئیات بیشتر در رابطه با این محصول به وب سایت کارت های گرافیک گیگابایت مراجعه فرمایید:  http://www.gigabyte.com/products/main.aspx?s=43
Facebook: http://www.facebook.com/pages/GIGABYTE-VGA/138376338834?ref=nf
Twitter: http://twitter.com/GIGABYTE_VGA

{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}